hilaliii hayır terletme olmadı ben yatırırken uzun kol ile uyutuyorum sabahları soğuk oluyor gündüzleri çıkarıyorum bunların inceleri var ondan giydiriyorum size tam olarak kumaş şeklini çekip atayım anlarsınız bunlar ince değil kalın bizim evimizde 24 derece bence kullanışlı eğer netten almayacaksanız gidip görüp alın derim