KaranveAnnesi Merhaba anneler. Oğlum 3 ay 8 günlük. Birkaç gündür mamasını yemiyor. Dün doktorumuz mamanın içine vanilya ya da tarçın koyarak dene dedi. Nasıl kullanabilirim sormadım yarın özelden arayıp sorcam. Bi fikri olan var mı