Merhaba arkadaşlar.. 27 aylık oğlum var tuvalet eğitimine başladık henüz 4 gün oldu ama tuvaletinin geldiğini söylemiyor ben mi çok acele ediyorum bilmiyorum ama çok sinirleniyorum ister istemez her yere çişini yapıyor..bu durumu yaşayan tecrübeli anneler neler yaptınız veya yapıyorsunuz ne kadar sürede öğreniyorlar bilgi paylaşırsanız memnun olurummm…