Kızım çok huysuzlanıyor artık 1 yaşına girmesine az kaldı 9 aylık olduğundan beri tv izletiyordum günde 1 saat felan. Oda 15 dk bi kere 20 dk bi kere daha diye diye alıştı açmayınca hep huysuzlanıyor açınca susuyor izliyor alkış çalıyor mutlu oluyor. Çok mu zararlı şu tv denen şey? Nerde iş yapsam o odaya götürürdüm eskiden oyalanırdı şimdi sıkılıyor günde 1,5 saat izlediği oluyor napacam bilmiyorum