Dün akşamdan beri kızım memeyi ağzına alınca ağlıyor emmiyo emerken ağlıyor memeye kavga ediyor resmen
Emiyor emerken duruyor huysuzlanıyor benım gibi bu durumu yaşayan varmı neden böyle oluyor
1 aylık daha kızım
Sizlerde nasıl oldu yardımcı olurmusunuz tecrübelerinizi paylaşırmısınızz