Arkadaşlar hamileliğimin son iki haftasında uyuz teşhisi yedim. 4 yaşındaki oğlum ve ben uyuz olduk. İlaç tedavisine başladık ama bi fayda görmedim. Oğlumun vücudundakiler kayboldu ama elleri Nasır gibi oldu ve bize dokundukça tekrar bizde de çıkmaya başladı. Şimdi 28 günlük oğlumun yüzünde alnında sivilceye benzer şeyler çıktı. Ben bi emzirirken temas halindeyim. Acaba geçer mi lütfen yardım ?? Nasıl kurtulacağız bu illetten anlamadım 😔😔