MetehaninAnnesii Merhaba canlar bebeğim 4 ay 19 günlük yarın alerji maması yazdırıcam normal mamalar hep alerji yaptı nasıl oluyor kullanımı ay ay değişiyor mu içeriği bilgi verirseniz sevinirim
Minik2589 MetehaninAnnesii önce test yapılıyor bebekte alerji var ki diye ,daha sonra rapor çıkartılıp mama yaziuior dr.
Poncikbirannis MetehaninAnnesii ay ay değişmiyor, yalnız tadi cok kotu yemezse içine pekmez, limon aroması vanilya aroması gibi eklemeler yaparak deneyin
Nejlakkk MetehaninAnnesii benim bebeğime de verdiler 3 aylıkken.Testlerde laktoz alerjisi çıkmadı ama doktor yine de alerji olabilir dedi similac alimentum alerji maması yazdı hassas bünyeli alerjik bebek dedi ve bebeğim o mamayı içmedi iğrenç bir tadı vardı pekmez koymama rağmen içmedi ve o mama yüzünden benim bebeğim bütün mamalardan soğudu piyasada denemediğim mama kalmadı bütün mamalar denedim ama hiçbir şekilde hiçbirini ağzını koymadı hepsini reddetti tam 3 ay boyunca benim çocuğum mama içmedi anne sütü de almadığı için mama da içmiyor du sadece uykuda veriyordum başka hiçbir şekilde sütü kabul etmedi o da çok az içiyordu ayda sadece 200 gram alıyordu ve şu an zaten çok zayıf bebek zaten hemen bıraktım o mamayı en son burada bir doktora götürdüm doktora alerjik olmadığını söyledi alerjik olsa zaten vücudunda döküntüler olur kakasında kan olur falan dedi hani zaten teste de alerji durumu çıkmamışsa ne diye bu mamayı kullandığınız ki dedi çok pişman oldum o mamayı kullandığıma yani demek istediğim eğer bebeğinizin ciddi anlamda bir sorunu yoksa o mamaları kullanmayın gerçekten o mamalar yüzden diğer mamalardan soğuyor ve çok iğrenç kötü bir tadı var perişan olursunuz tabii en iyisini siz bilirsiniz doktorunuza güveniyorsanız sorun yok.
busrakilic1 MetehaninAnnesii ben kullanıyorum pekmeze falan gerek kalmadı ilk 3-4 gün zorlandı içmede sonra alıştı şimdi direk içiyor ayırmıyor.
MetehaninAnnesii Minik2589 test yapıldı canım ama çıkmadı birşey alerjiye meyilli isterseniz mama yazarım demişti doktor yarında kontrole çağırmıştı yazdırıcam gidicem
Minik2589 MetehaninAnnesii hmm neye alerjisi olduğu çıkmadı yani, o şekilde rapor cikiuomuymus peki ? Çıkmaması daha iyi tabii İnsalah olmasin alerjik bebek zor oluyor beslenme anneye de bebegede ,3,5aylok Ken çıkmıştı oğlumda 16aylik hala geçmedi …
Defne_beliz Minik2589 merhaba neye alerjisi olduğu çıkıyor mu bızde yaptıracağız alerjık egzama olduk 🤦♀️
MetehaninAnnesii Minik2589 benim oğlumda da bir aylıkken mama vermiştik heryeri kızarmıştı nefes alışverişi değişmişti sonrada kakası mukusku yeşil ve çizgi şeklinde kan oldu bezinde bir süre muhtemelen inek sütüne alerjisi var dendi ben bir iki hafta ara verdim kullanmadım bir kaç gün sonra geçti sonra yavaş yavaş tekrar başladım başka bir rahatsızlığından dolayı doktora gitmiştik alerjiden kaynaklı olabilir dendiği için alerji testi yapıldı bende bu başımızdan geçenleri anlattım deri testinde birşey çıkmadı kan aldılar onlardan da çıkmadı geçenlerde bir daha deneyelim dedik ama yine kızardı ağzının etrafı o yüzden yazdırıcam alerjisi olan bebekler gerçekten zor oluyor Allah yardım etsin hepimize
Cennet-Kokulum Minik2589 bize test yapılmadan alerji maması verilmişti kilo almadığı için diğer mamalar yaramadı diye
MetehaninAnnesii Poncikbirannis çok teşekkür ederim öneriniz için tadını kötü olduğunu duymuştum bunları deneyeceğim 💕 ek gıdaya geçmedik ama sorun olmaz inşallah az koyarım maksat tadı değişsin
MetehaninAnnesii Poncikbirannis vanilya aromasıyla denedim ama bebeğim öğürdü istemedi bugün ne kadar kullanmak gerekir içine 90 ml denedim hemen hemen kokusu gitsin diyede 10 ml kadar vanilya koydum çok kötü kokuyor o kadar koymam bile fayda etmedi yani
MetehaninAnnesii Nejlakkk canım dün test yaptırdık ve üst seviyelerde süt ve yumurta alerjisi çıktı deri testinde o yüzden mama yazdırdık mecburen içine vanilya koyacağım umarım aynı etki olmaz sizede çok geçmiş olsun
milasmommy Nejlakkk canım 2 yaşına kadar test doğru sonuç vermeyebiliyor bütün doktorlar bunu bilir. Ayda 200 gram çok çook iyiymiş sizin için. Çünkü ayda 50 gram alan bebekler biliyorum alerjiye bağlı. Süt alerjisi olmayabilir laktoza bakmışlar sadece ama belki çoklu besin gıda alerjisi vardı o kadar kapsamlı ki insan yıpranıyor bulana kadar haklısın. u arada her zaman kakada kanı beklemiyorlar alerji onayı için.
Nejlakkk MetehaninAnnesii anladım cnm o zaman sizde ciddiymiş durum cünkü bizde testlerde cıkmadı gecmiş olsun insallah içer🙏
Poncikbirannis eylul0607 marketten canim büyük marketlerde var sorarsan çalışanlar gösterir bir iki damla damla içine dene hangisini severse artik🤷🏼♀️
Nejlakkk milasmommy haklısınız aslında ama şöyle bisey var 2 ayrı doktorda alerji yaptı ikisinde de laktoz alerjisi cıkmadı baska iki doktor da coklu besin alerjisi olabilir dedi onun içinde geniş alerji testi yapmak lazım onu da hem maliyetinden hemde bebeğim küçük olduğu için yapmak istemedim kac tane doktora goturdum zaten ama alerji olsa da olmasa da o mamaya hic bi sekilde agzını sürmüyordu doktor da ek gıdayla halledecez dedi baska çözüm yok dedi zaten 7 aylık su an benle esimde cogunluk alerjiye bagladık ama o alerji mamasını içmedi ve bütün mamalrdan sogudu cok yorucu bi durum kac aydır perisan oldum yani.Neyse saglıkları yerinde olsun da alerjide sonunsa gecer elbet🙏
milasmommy MetehaninAnnesii bildiğim kadarıyla her ay içeriği değişmiyor hep aynı ürün. Bir kaç farklı marka var alerji maması doktorun elinde hangi numune varsa ilk onunla başlatıyor. Hepsinin tadı kötü aşırı aşırı kokuyor cidden. Ben içine organik kendi yaptığımız dut elma kamış pekmezi falan koyuyorum çay kaşığının ucuyla o şekilde alıyor kızım. Başka türlü asla kabul etmedi çok denedim.