Bebegimm42 bebegin kilosuna gore bak canimZ benim kizim 2250 gram dogdu. ben neredeyse 1.5 -2 ay 1 numara kullandim. bir de bez markasida farkedieyor. sleepy kaliplari daha kucuk. ilk basta sleepy kullaniyorduk 1 numarasi sikmaya basladiginda prima 1 numara buyuk bile geliyordu kizima. sonra prima ile devam ettim ben