Kızlar 3 ay 9 günlüğüz geceden beri uyumuyoruz. Gece dediğim akşam 10dan beri. Duvara bakıp cığlık atıyoruz gülüyoruz. Sonra ağlıyoruz. Ellerimizi şapur şupur yiyoruz sizler napıyosunuz. 🙄😂Ha bu arada 1 aydır gece uykusu görmedim sanırım bende duvara bakıp gülmeye başlıcam 😂😂🙄😱