Momn Kizim çok kusuyor diye gaviscon verdi doktor reflü oldugi için 4. Ayda ek gıdaya baslayabilirsin yavaş yavaş dedi sasirdim erken ek gıdaya baslayan varmi
YasemiNYagmur1 Momn genelde mamayla beslenenlere yada sıkıntısı olan bebeklere tavsiye ediyorlar doktor dediyse endişelenme çok örneği var bizde mamayla besleniyoruz ağırlıklı olarak az emiyor bizde erken başlicaz
prensesannesi4 Momn 4 bucuk aylıkken başladık bizde 6 aylık olmamıza 3 gün var çoğu şeyi yiyor çok şükür
frambuazliturti Momn doktor tavsiyesiyle 4 buçuk aylık başladık. Tadım olarak tabi. Sebzelerden başladım ben bir sıkıntı olmadı çok şükür
Derya_nil Momn 4 buçuk aylıkken doktor tadımlara başla demişti ben 5 de başladım şuan yavaş yavaş veriyorum bişeyler 6 aya 10 günümüz kaldı