Merhaba anneler
Doğum yapali 4 ay olacak devletin ikiz bebek ailelerine bez ve mama için birnmiktar para verdiğini duydum.Adanada yaşıyorum nereye gittiyse kb öyle bbisey yok diyorlar ama internette ayda para verildiği yazıyor.Bana bu konuda yardımcı olur musunuz alan arkadaşlar nereye gitmemiz başvuru yapmanız gerekir acaba ? Çünkü yok deyip yolluyorlar