Güzel anneler günaydın :) Ben aranız da yeniyim cuma günü doğum yaptım daha 2 günlük anneyim. Benim cuma gününden beri hiç kanamam olmadı hiç kan gelmedi bu normal mi ? Açıkcası biraz beni korkutuyor aranız da böyle olan oldu mu ? Doktoruma sordum iyi bisey bu normal dedi ama başına gelen var mi hiç, doğumdan bu yana hic kanamam olmadı ?