HamzaninAnesi Oğlum diş çıkarıyor üst yan dişinde şişlik olmuş ve morarmış yani diş Eti morarmış çok korktum ilk gördüğümde normalmi sizce tecrübeli anneler benzerini yaşayan bilgisi olan yazsın lütfen
Hll20 HamzaninAnesi genelde kırmızılk olur morarmayı ilk defa duydum. Bi doktorunuzu arayp sorun isterseniz.
gzm_42 HamzaninAnesi canım endişe etmeyin bence kendiniz bilirsiniz gene ama ben kendimi bildim bileli dış etlerim hep mor
Deletedmom14 Geçenlerde burda bi post görmüştüm böyle, resim de atmışlardı. Doktorları normal olduğunu, kan oturduğunu söylemiş.insallah görürler postunu
HamzaninAnesi Deletedmom14 doktora sorduk normal dedi diş metoduymuş geçecek diş öıktıktan sonra Allah’ın izniyle
Denp Normal canım dış eti hematom metodu dış cikinca geçiriyor bir nevi dişin zorlamasiyla içerden kan oturması deniliyor