Elifduru11 6 ay 17 günlük olduk. 5.5 aylıkken uyku sıkıntılarımız başlamıştı. Normalde çok güzel uyuyan bir bebek. Uyuyunca sıkıntı yok ama uyuyana kadar sıkıntı. 4 aylık olduğundan beri desteksiz uyuyordu, önce o gitti. Sonra öğlen uykularının süresi kısaldı, sonrada gece düzenimiz bozuldu en geç 10da uyuyordu mesela. 7 8 gündür gündüz uykuları desteksiz uyku en az 45 dakika olacak şekilde düzene girdi çok şükür. Gece uykularında da 9 da 10 da uyuyor tamam diyorum bu da düzeldi hoppp 1 saat sonra uyanıyor 1e kadar ayakta. Ama mesela dün 2ye geliyordu uyudu hala uyanmadı. Uyuyor. Hiç kalkmadı. En azından bende dinlenebiliyorum.