Merhabalar güzel anneler. Kızım 4. Ayına girmek üzere ve 5700 kilo bir türlü kilo aldıramıyorum. Mama verelim diyorum biberon almadı. Doktorumuz da gaz ve kaka sıkıntısına da iyi gelicek mamadan önerdi bebelac antikolik. Günde en fazla 50 cc şırıngayla içirebiliyorum . O da çok kakasını yapmaya başladı. Bunu yaşayanınız var mi. Yada kilo alması için bir Öneriniz? Artık sinirlerim bozulmaya başladı .