Hanifeikranur symygt2020 Doğumdan sonra eve gelince hergün duş aldım duş alırken saçımı heryere sürdüm yetiştiği kadar göğsüm bile kararmış leke olmuştu . Saçımı sürdüm hep ve geçti eskisinden daha beyaz bir cildim oldu . Pek inanmıyordum ben ama deneyince çok güzel oldu
Aliasilinannesi Aylinim evet cok lekem yoktu kantaron kullandım hamilelik boyunca zaren sonrasında dönüşümlü olarak madecasol ve kantaron kullandım şimdi wlab beyazlatıcı krem aldımmadecasol artı wlab birlikte kullanıyorum lekelwrim baya azaldı