safis12 4 aylık oğlum var gündüz normal yapiyo gece 4 saatte bir uyandığında bazen çişini yapmamış oluyo normal mi
tugbamomy safis12 Bebeğim tam 4 ay 5 günlük. Bu durumu bende farkettim. Gece , gündüz olduğu kadar uzun emmiyor ve haliyle çişi az oluyor diye düşündüm. Ve ben gece bez değiştirmiyorum kakasını yapmadığı müddetçe uykusu bölünmesin diye
Semam safis12 Benimde oğlum 4 ay 7 günlük geceleri bez degistirmiyorum kaka yapmadığı sürece sabaha kadar zaten tam doldurmuyo bezi. Gece 12 1 gibi bezliyorum sabah en geç 7 gibi alıyorum oda yinede tam doldurmuyoda pisik felan olmasın diye aliyorum🙈
elfozyil Normal canım. Bende bu gece tek bez değiştirdim diğer emzirme sonrasında çiş yoktu uyandı öyle az ıslattık 3 aylık 🙈