duzenlianne Kızlar park peşiğe geçicem artık içine yatak önerileriniz nedir nasıl olmalı yardımcı olur musunuz
paputmoms duzenlianne üst kademe için civilden alabilirsin canım güzel alezi de çok kullanışlı ama alt kademe için sadece o ince olur ben alta geçince daha kalın bişey açıp üstüne civilden aldığımı koyucam ki daha rahat olsun
duzenlianne edebianne20 kalınlığına baktım da 5 cm diyor ince mi olur acaba 🤔 siz altına falan başka birşey seriyormusunuz
Asyaglck duzenlianne bebek az büyümeye başlayıp ayaklandığında düşmesin diye daha yüksek yataklarda bebek ayağa kalkıp kendini aşağı atıyor bende kraft visco kullanıyorum cok memnunum e bebekten almıstım
edebianne20 duzenlianne yok sermiyorum üstüne çarşaf serip doğrudan yatağa yatırıyorum zaten park yatak olduğu için ara kat takılı onun üstüne yatağı koyuyorum ama büyükdükçe ara katı alınca yatağın altına bi yorgan sererim muhtemelen çünkü çok aşağıda olur.
crazymomm Maxi cosi cotton thermo yatak aldim cok memnunum. Digerleri cok inceydi ama bu yatak 10 cm. Bi tarafi pamuk bi tarafi sunger. Viscolar 1 yasindan once onerilmiyor diye okudum bu yuzden bunu tercih ettik memnunuz
Mommy_ duzenlianne Bir arkadaş daha önermiş kesinlikle Maxi cosi thermo öneririm. 10 cm kalınlığında çökme deforme hiçbir sorunla karşılaşmadım.