Zehrabaysan Bebeğimin bezini babası değişti takamamış hiç bebeğim sabaha kadar içindeki zıbına işememiş hasta olucak diye çok korkuyorum var mı başına gelen çok kötü bir şey olur mu
elfozyil Zehrabaysan sıcak tutun gün içinde bebeğinizi olmaz inşallah. Bizimde bazen sızıyor bezden bu gece de baktım ıslanmış hemen komple değiştirdim :)
Zeynep-hazar Zehrabaysan benim oğlum 18 aylık sürekli bakarım ıslaklı degilmi diye kisin daha daha çok sızdırıyor çok dikat ediyorum ben uku sersemiyken evet insan peknkendine olmuyor ınslah olmaz hasta içini ferah tut
elfozyil Zehrabaysan yok annesii hiç bir şeycik olmaz küçük kazalar bunlar :) hem zaten yataklarında sıcak yatıyorlar :)