YasemiNYagmur1 Merhaba Anneler benim sorum mamayla ilgili Sma optıpro kullanıyorum memnunum da ama Sma nın birkaç çeşidi varmış Sma comfort Sma gold Bunların arasındaki farkları bilen anneler var mı acaba ??
Agustosbocegi YasemiNYagmur1 bende bu postu acacaktim . sma ya gececem ama bu cesitleri merak ediyorum bilen ciksa bari
Neib YasemiNYagmur1 sadece sma için değil birçok markanın çeşidi var,mesela alerjik bebekler için ayrı oluyor,gazlı bebekler için comfor oluyor,gold olanlarda da ayrıca sindirim sistemini de düzenlemesi için prebiyotik içeriyor diyorlar😊
YasemiNYagmur1 Agustosbocegi bende merak ettim ama bakalım bi cevap veren olur umarım internette net bişey çıkmıyor
Agustosbocegi YasemiNYagmur1 ben zaten anlamiyorum bu icerik meselesini de sizin kullandiginizin nesi var hep mama mi veriyosunuz bebeginiz kac aylik ayda kac kilo aldiriyo 🙈🙈😂😂🤗🤗🤣
Agustosbocegi YasemiNYagmur1 biz hipp kullaniyoruz ama hic kilo aldirmiyo ben meme de veriyorum onunla aliyo kiloyu bide mama kabizlik yapti bi kac gundur kullanmiyorum
YasemiNYagmur1 Agustosbocegi ben bi kere aptamil denedim kabız yaptı sma kilo aldırıyor ama aşırı şişirmiyor bebeği
Agustosbocegi YasemiNYagmur1 ben aptamili de denemistim oda kabizlik yapmisti doktorum deneye deneye bulabilirsin ancak ben oneri yapamam diyo
Agustosbocegi YasemiNYagmur1 😂😂🙈 ya herkes meme veriyo yada baslik seciminiz yanlis kaynana aldatildim siddet falan yazmaliydiniz 😂😂
YasemiNYagmur1 Agustosbocegi aslında postu açarken aklıma gelmedi değil de yanlış yönlenme olmasın dedim öyle postlara daha çok yorum geliyor
Agustosbocegi YasemiNYagmur1 😂😂 ee artik memnun kaldiginla devam et bari bende eczaciya sorup bi tercih yaparim 🙈🙈😂
Deletedmom65 Bende mama değiştircem de ne kullansam kararsızım aptamil pre kullanıyorduk ama yer yemez kakasını yapıyordu son 3 4 gündür hiç ağzına almıyor mamayı allahtan sütüm yetiyor ama ben nolur nolmaz bi mama dursun evde diye düşünüyorum sma hiç kullanmadım nasıl kabızlık yapıyor mu