ATC 34+2 de dogum yaptim..32 haftalikken bir stres yaşadım ve sancılarim oldu karnimda. 33te belim çok agridi doktora gittim minik minik sancilar cikti. Ciğer gelistirici vurdular. 34te artık karnimin altindaki ve belimdeki sancilar uyutmuyordu. Rahim agzimda aciklik ve altta yumuşama vardi. Tekrar gittim doktora ve nst de sancilarim cikmadi. Ama bir terslik vardi kalbi yavasti bebegin. Sanki hastaneye gitmem icin Rabbim o sancilari vermisti. 1 gün hastanede aç susuz neredeyse 24 saat nst bagli kaldıktan sonra doktor bebeği almaliyiz eve gidersen kalbi durur anlamazsin dedi. Zaten cok yavaslamisti hareketleri nerdeyse hissetmiyordum. Kabul ettim ve 34+2 de sezeryanla alindi bebegim. Kuvezde kalmadi hemen yanima verdiler. Simdi 5 aylik Elhamdulillah. Yani bir stres vesile oldu erken dogurmama.