Kızlar oğlum 7 aylık ve gece 9 gibi uyur 3 kere falan da emmeye uyanır emzirince hemen geri uyurdu ama birkaç zamandır delirmek üzereyim saat başı uyanıyor ve etinden et kopar gibi ağlıyor emziriyorum tekrar uykuya dalması çok uzun sürüyor yatma saati de zaten nerdeyse 11i buluyor üst komşumun gürültüsü çocukların akşam bile zile basmaları derken uyku düzenimiz de değişmişti zili falan söktük artık ne oluyor böyle anlamıyorum uykusuzluktan çöktüm var mı bilen yaşayan 😞