OmerAlp03 ben alıyorum şuan memnumun da oturana kadar tabi kolay değil.ama en azından hiç uyumamasından şuan durum daha iyi diyorum ama benim kızım büyük 10Aylık anlıyor söylediklerimi ama uyurken ağlıyor 5-6 dakikada uyuyor dün gece hariç geceler iyiydi . Sanırım dün gece diş zorladı biraz sık uyandı ama 5-6 dakikaya geri uyudu.ağlamasına dayanırım diyorsan uyku eğitimi ver keşke daha önce verebilseydim bende ama o kafaya gelebilmek için iyice yıpranmak gerekiyor.