Hanımlar 3 gün önce normal doğum yaptım dikişkerim var acaba daha çabuk nasıl iyileşir şuan biraz ağrı var böyle üstüne oturunca Bi yöntemi var mı daha hızlı toparlanmasının biraz da korkuyorum açıkçası evinde klzoet yok tuvalete gidip çökünce acıyor hafiften 🙄🙄