Besteninannesiii Dün akşamdan beri kızımın burnu çok akıyor. Ateş yok ama yazık burnu da tıkalı. Bizim temizlememize de izin vermiyor da hapşırınca falan bayağı çıkıyor burnundan. Önerisi olan var mı ? Ne yapabilirim doktora mı götürsem
Mirac_21032019 Besteninannesiii goturun tabi doktora burnunu temizletmiyosa genizinden cigere iner akinti oksuruk baslar ihnal etmeyin
Purely Besteninannesiii doktorunu ara o sana ne alman gerektiğini söyler gitme bence malum virüs var hastaneler tıklım tıklım benim doktorum bana asla gelme diyor ne gerekirse telefonda aktarırım o bana ilaçları söyler. Geçenlerde burnu çok akti bi hapsirirdi foş diye sümük çıkardı bide çok az öksürük vardı bize öksürük için prospan alın dedi bitkisel öksürük surubuymus cok iyi geldi birde soğuk algınlığı için iburamin zero yazdı 2 günde tüm şikayetler bitti ama önce doktoruna sor.
2cocukluanne222 Besteninannesiii benimde 7 aylık oğlum öyle oldu biz gittik aile hekimi ne ilaç yazdı bizimki bildiğin öksürük grip fenaydi çok şükür iyilesiyo
Sibel8Duru Besteninannesiii ben evde burnunu temizleyerek banyo vs ile dikkat etmeye çalıştım ama olmadı. Geceleri tlde tıkanıklık tam zor uyuyordu. Birden ateşi çıktı banyo ve calpol ile düşürmeye çalıştım ama 39u görünce apar topar hastaneye gittik. Malesef bendeki cihaz az ilcuyormus ateşi 40.3 çıktı havale geçirmek üzere dedi doktor . Kulak boğaz enfeksiyon dolmuş ilaç verdi kullanıyoruz ilk 2 3 gün ateşi çıkıp iniyordu sürekli çok şükür düzeldi şimdi . Doktora götürün yani küçük bebeklerde evde çok zor oluyor
Besteninannesiii Purely haklısınız doktora danışmak lazım. Benimki de öyle işte hapşırınca çıkarıyor burnundakileri. Ateş falan yok neyseki
Besteninannesiii 2cocukluanne222 evet işte şimdilik hafif gibi ama öksürüğe çevirirse falan kötü. O nedenle hemen bi çare bulayım
Besteninannesiii Sibel8Duru evet şimdi mesela 30 dk uyuyup uyandı. Burnu tıkanık heralde uyuyamıyor bile yavrum. Yarın hemen götürcem