OmerAlp03 bizimkide kabız oluyor hep bide doğduğundan beri hep bir kaka problemi vardı ilaçtan ve ek gıdadan olduğunu düşünüyorum genelde kan ilaçları kabız yapar.o zamanlar çok mecbur kalırsak poposunu zeytinyağ ile uyarıyoduk ama genelde masajla yağlarla ovuyordum hep.tabi her bebeğin bünyesi farklı oluyor