Kızlar 7 aylık anneyim daha göğüs ucu yarası acısı nedir bilmem. Fakat 2 gündür emzirdikçe şiddeti artan bir acım var resmen beynim zonkluyor. Durduk yere neden böyle oldu ne yapmam gerekiyor çok kötüyüm. Bir kaç gündür o göpsümün üst tarafında sertlik şişlik oldu ağrıyla mastit başlangıcıydı muhtemelen ve daha önce de başıma birçok kez geldi. Sıcak uygulamayla ve emzirmeyle zamanla küçüldü tam o geçti derken pat diye göğüs ucu hassasiyeti başladı böyle hiç olmamıştı. Az önce göğsüme bi bakayım dedim ucu beyazlamış ne bu böyle napıcam ben emzirdikten sonra bile hayli zaman acım geçmiyor 😭