Asminko345 canım ben doğduğundan beri prima bez, uni baby ıslak mendil ve sudocrem krem kullanıyorum. Her bez değiştirmede poposuna yumurtalık altına,bezin geldiği bacak yanlarına sürerim kremi. Bezi bağladıktan sonra etrafındaki lastikleri de hafif dışarı çıkarır gibi düzeltirim. 4buçuk aylığız ve hiç pişik olmadı şükür.bide Bez değiştirince pişik olur bebek canım.