2 ay sonra yani tam Ocak’ta 2 yaşına girecek. Bende 20 gün önce sütten kestim, kesmez olaydım o kadar hırçınlaşmış ki, ağlama krizleri tutuyor, kafasını defalarca kez yere vuruyor , sakinleştirmeye çalışsam bana saldırıyor, dişliyor, kendimi çeksem kendini çok kötü dişliyor ne olacak böyle yaa nereye kadar devam edecek Artık dayanamıyorum, yemek zaten hiç yemiyor günde 1 öğün zar zor, süt de içmiyor , her gece defalarca kez kalkıp ağlıyor, Anne olmak niye bu kadar zor, Çok çok sinirli, Bana bi akıl verin ne yapıyım ben 😭😭😭Annemlerdeyim dedim belki birazcık kendine gelir ama yok olmadı , küçük kız kardeşim var , gece ağlama krizi tuttu, 3 defa kafasını çok kötü kızkardeşimin karnına vurdu , dün gece yine kriZi tuttu , yine yatıyordu kardeşim , poposunu ısırdı 😭😭😭 Şu 1 saattir halwn bununla uğraşıyorum 😭😭😭😭