Benim bebeğimde 3 ay 13 günlük doğduğundan bu yana kusuyor bende çok fazla takıyordum ama zaman geçtikçe azalıyor kusma miktarı sanırım büyüdükçe biticektir diye ümit ediyorum benim doktorum da normal olduğunu söyledi sürekli fışkırır tarzda kusmadığı sürece