Bebeğim 6 aylık kız düzenli uykusu vardı neşeli bir bebekti ama 6. Ay girdiğinden beri devamlı mız mız uyumak istemiyor az emiyor ek vermeye başladım artık yiyor sütümde bol bi gün ateşlendi çocuk doktoruna götürdüm herşeyi iyi gözüküyor diş sıkıntıları başlıyor olabilir dedi fakat herdeyse 10 gün oldu ne yapacağımı şaşırdım sizce diş sıkıntısı bu kadar uzun olurmu mecbur calpol vermek zorunda kalıyorum baş edemeyince