Kızlar nolur bana birşey söyleyin kafayı yemek üzereyim bebeğim 5 aylık her gece istisnasız gözlerini burnunu elleriyle kaşıyarak on dskıkada bir uykusundan uyanıp kaşıyor uyandıktan sonra emzık verıyorum asla almıyor memeyı verıyorum vermemle uyuyor ve yıne aynı şey oluyor uyanıyor deliricem artık çocuğum 2 aydır hep benımle uyur esım salonda yatıyor cocugumun uyku duzenı bı alışsın beşiğine koyacam dıyorum aslaboyle bısey olmuyor mapıcam ben lutfen akıl verın çocugumuda cok alıştım bırakamıyorum onuda yatagına koyarsam uzulurmuş benı ıstermış gıbıme gelıyor hep koyamıyorum eşimde hep anlayışla karşılar