Kaanefe_ canım Elazığ depremini yaşamış biri olarak söylüyorum öyle bir seyki , hiç beklemediğiniz bir anda her yer sallanmaya başlıyor ve o an nutuk tutulması yaşıyorsunuz ne odadan çıkabiliyorsunuz ne başka birşey yapabiliyorsunuz, öylece kala kalıyorsunuz hiç bir şey aklınıza gelmez o an çanta hiç akla gelmez maalesef