Rumsaaa alerji olduğuna nasıl karar verdiniz. Benim kızımın egzaması var.6 aylık. Önceden Emzirdiğimde birşeyi olmuyordu kızarıklık felan. Sonradan pıtır pıtır kızarıklık cıkmaya basladı Alerjik olabilir dediler. Alerji testi yaptırdık deri üzerinde hiçbirşeye alerjisi cıkmadı. Kan testi yaptırdık yarın sonuclanıcak oda. Ve siz tadım olarak verdiyseniz bile 3 gün boyunca deneyin ki yüzünde vücudunda hehangi bir tepkime varmı onu gözetleyin. Ayrıca 1 yasından önce sütlü tatlıdır ve süt yasak. Bağıklışığını bozuyor vermeyin bence. Ayrıca tadımlıkları tamamen kestiyseniz ve emziriyorsanız sizin yediklerinizden birşeye alerjisi olabilir. Mesela yumurtaya, kalsiyuma, protein, vs