Kızlar ya adetim biteli 1 hafta oldu zaten yoğun adet kanaması geçiyor neyse dünden beri kahverengi lekelenme görüyorum başına gelen veya fikri olan varmı korkuyorum bir sorun mu var diye doktora gidicem devam ederse hamilelik belirtisi içinde olamaz diyorum eşim uzakta en son 1 buçuk ay felan önce birliktelik oldu geçen haftada adetim bitti yani kötü birşey değildir inşallah …