elmalikurabiye ya aslında o da olabilir ek gıdaya geçtik geçeli kabızlık sorunumuz var. inanın sürekli bağırsak çalıştırıcı şeyler veriyorum başka bir şey yedirmiyorim kabak, armut, avakodo hep aynı şeyler ama 4 5 gün sürüyor. Gece ağlıyor sonra bir kaç kez gazını çıkarınca kendi kendine geri yatıyor