minikailemmm bizde de oluyor ara ara bizimde dışımız şişti patlamadı daha calgel jel sürüyorum doktorum tavsiye etti ağrıyı aliyormus biraz. Onu vermeye 2 3 gündür başladım verdigimi yemeye başladı.hakli olarak ağrı sızı varsa yemek istemiyorlar yani biz bile.grip olunca istemiyoruz. Önemli olan sabretmek beklemek ne kadar mama içecek ki elbet ek gıdaya geçecek. Birde tam anlamıyla tadını alınca mama istemiyorlar benim oğlum öyle mesela kuru ekmeği mamaya tercih eder. Birde eline bence bol bol ekmek ver ben her akşam yemeğinde verdim eline bizle bir oturup bisey yediğini görünce alıştı sanırım. Mesela bu akşam elinde ekmeği bi ondan kemiriyor bende bi yayla çorbası veriyorum az patates yedi az tavuk suyu içti mamayıda istemedi yine. Bence birde abarmamam lazım diye düşünüyorum hani anam babam usulü gitmek lazım sen ne yiyorsan ver gitsin benim kocama kaynanam 40 içinde çorba bile vermiş valla kapı gibi adam hani o kadar abartmamak lazım ama çokta ayrıntıda boğulma bence yiyorsa yesin yemiyorsa yemesin. 180 yeter tabi ama kaç saate veriyorsun oda önemli mesela Benim arkadaşım bir verişte 240 verir 5 5.5 saat sonra içer çocuk tekrar