pasamm12_20 merhabalar sütüm var.yağsiz oldugu için mi bebegim.kilo alimi cok azbebegim 3.20 gunluk bu konuda bilgisi olan varmi ?
Portakal pasamm12_20 kim dedi yağsız olduğu için kilo alamiyor diye. Doğru emmiyordur büyük ihtimalle ön sütü alıp bırakıyor olabilir
saress_mom pasamm12_20 fındık ceviz susam ve dut kurusu artı bestlak damla 20 günde 1 kilo 200 Gr almıştı kızım şey var bide bira mayasi araştırın bir