Emine0505 Biberon mu istemiyor acaba? Kaşıkla vermeyi denediniz mi? En azından sorunun neyden kaynaklandığını anlarsınız.
Ben bebeğim mamayı içmiyor sanıyordum, kaşıkla denedim içti. Gece beslenmesi evet önemli, ben her gece inatla deniyorum. Bazen alıyor biberonu, bazen almıyor, bazen aldığında birden farkediyor hemen bırakıyor. Farklı biberonlar denemediyseniz deneyin.. Eğer olmazsa uyumadan önce mamayla hazırlanmış irmikli falan bi gece maması yedirin.. Ben kafamda hep böyle şeyler üretip duruyorum :)