İyi akşamlar güzel anneler bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak omuzda dururken başını dik tutuyor yüz üstü yatırınca da kısa süreli olsa da kafasını dik tutuyor. asıl sorum kucağımızda tutarken yüzü dışa dönük olduğunda belini ve kafasını çok öne doğru atıyor yani öne doğru iki büklüm oluyor, henüz oturtmuyorum ama oturmaya başladığında sanki kafayı ve sırtını öne doğru eğecekmiş gibi duruyor . Endişeleniyorum sizce normal mi yoksa anarmol bir durum var mı ?