Merhaba, kızım 3 ay 20 gunluk. Koltuk altında baslayıp vucudun yayılan dokuntu tarzı bsey yasıyoruz. Ama ben cok korkuyorum. Pandemı yuzunden doktora goturmedim cok vijdan azabı duyuyorum. Basına boyle bsey gelen var mı acaba gecer mı? Buraya nasıl resim atacgımı bilmiyorm. Şimdiden teşekkür ederim 🌼