Kızlar herkese iyi geceler öncelikle. Kızım 6’sında 5 aylık olacak hayırlısıyla gece uykusuna geçerken katıla katıla ağlıyor nefessiz kalacak şekilde eskiden bunu her uyku öncesi yapıyordu bi ara sabah akşam yapmaya başladı şu son 2-3 haftadır da gece uykusuna geçerken yapıyor elim ayağıma dolaşıyor strese giriyorum çünkü örnek veriyorum 9’da gece uykusuna geçecekse 7’de bi başlıyor uyku saatine kadar full ağlıyor ama çok kötü yani ağlamasını duyan herkes bi sorun mu var diye soruyor ama çok şükür bi problemimiz yok. Sizce neden böyle yapıyor olabilir ya da bu durumu yaşayan var mı ? Ağlamasına çözüm bulamayınca kendimi çok yetersiz bi anne gibi hissediyorum 😔😔