Ozlemoz benim de nerdeyse hiç ucu yok hatta hastanede göğüs ucum yara oldu hemşireler çok yardımcı olmadığı için. sol göğsümü de hiç almıyodu. sen memenin kahverengi tarafını alttan üstten iki parmağınla tut bebeğe ver, kafasını geriye çekicektir, biri de bebeğin kafasını hafifçe göğsüne ittirsin. ben memeye de sol göğüse de öyle alıştırdım. bide aç olduğunda sol göğsümü verdim ilk kapsın diye