SeriTu Esra_esra aynılarını yaşadım hiç merak etmeyin sadece uyusa bile uyandırıp emzirin mamayı da sütünüz azsa verin zaten doktorunuz söylemiştir tedaviye falan ihtiyaç olmasın inşallah
SeriTu Esra_esra evet kilo alması normale döndü zaten sarılık da denmedi bize Kilo kaybı olunca sarılık riski oluştuğu için bu şekilde oldu tedavilik bir şeyimiz yoktu çok şükür sanırım sizin de sadece risk var merak etmeyin gereğinden fazla da kafanıza takmayın sütünüzü etkilemeyin sadece miniğinizi besleyin yeter
irem09 Esra_esra Endişelenmeyin. Bizimde sınır da değerlerdi doktorumuz fototerapiyi gerek görmedi. Kritik gün var sarılıkta. Eğer o günü atlatırsa bebek kan beyin bariyerini gecemediği içn bilirubin beyni etkilemiyormus. Muhtemelen doktorunuz takibi yapmıştır.
irem09 Esra_esra çok net hatırlamıyorum ama 7. gün olabilir. Bizde doğum sonrası kilo kaybından sonra mama takviyesi yaptık. emzirme+mama. Kilo aldık. daha sonra sadece süt ile devam ettik. sarılık devam ediyordu. Anne sütü sarılığo teşhisi konuldu. 2 aylık olduk hala devam ediyor. 3.ay gecer dedi doktor. geçmezse ileri tahliller yapılacak
Esra_esra irem09 geçer inşallah canım beneklerimizin canları acıdıkça dayanamıyorum onların canları acımasın ya bidaki sonuca kadar geçer inşallah seninki de
Minik1anne Esra_esra evet canım ilk 8.5 çıktı diğer gün gotürdük 12.0 çıktı ben tekrar götürmedim böyle yaparak atlattık çok sükür
Esra_esra Minik1anne şükür canım rabbim evladının acısını göstermesin ishalle falan mı atlattınız ishal oldu mu yani
Minik1anne Esra_esra amin canım yok canım sürekli emzirdim sürekli öyle atlattık çoğunun 1 ayda çoğunun kırkı çıkınca geçermiş bizimki kırkı çıkınca geçti
Efeninannesiii02 Minik1anne sakin sari tülbent üzerine ortmeyin sari sarıyı çeker sari tülbent örtmek batıl inanç altın takılır onda bi sıkıntı yok her yarim saatte 20 dakikada bir emzirmesi yeterli
Minik1anne Efeninannesiii02 himm bilmiyordum canım akıl akıldan üstündür diye boşuna dememişler öğrendiğim iyi oldu kuzum saoalsın
IpekAda Benimde sezeryandan dolayı sarılık oldu . Sütüm gelmedi . Şuan kızım 16 günlük . Düşmeye başlayınca sarılığı gitmedik tekrar ölçtürmeye . Doktor 3 saate bir 30 cc mama ver dedi ama bebek sanki doymuyor . Yetmiyor . Daha fazlasını kullanan oldu mu
Asel8 Esra_esra bizimde öyle başladı Bi ara 16 ya düştü besledim sık sık yinede yükseldi 1 hafta yoğunbakımda yattı eğer sütün yeterli değilse mama ver mutlaka ben yavrumdan 1 hafta ayrı kaldım çok zordu şuan 9 a düştü değeri fototerapi aldı 1 hafta boyunca 19.5 e yükselmişti sarılık değeri şuan 23 günlük bebeğim kavuştum 1 haftadır yanımda şükürler olsun mama +meme gidiyoruz korkuyorum hep tekrar yükselicek yoğunbakımda kalıcak diye 😟
IpekAda Asel8 doymadığını düşünüyorum zaten ağlıyor . Sütüm az olduğu için gece 3 saatte bir 30 cc mama ver dedi doktor gündüz de emzir . Gündüz bile yetmiyor ki 😭
Asel8 IpekAda o zaman mama ver canım yazık çocuk aç kalıyor bende direndim mama vermedim sütüm var diye bebeğim 8 günlük Ken yoğunbakımda yattı 1 hafta. sarılık yükseldi 23 günlük bebeğim şuan iyi çok şükür hem emziriyorum hemde mama veriyorum 1 hafta ayrı kaldım yavrumdan çok zordu 🙁
KeremEfem Esra_esra benim bebegimde sarilik oldu 2 ay sürdu yeni geciyo yani. Ben mama vermedim doktorum verme dedi sütum yetiyordu kilo alimi iyiydi ama anne sütuyle beslendigi icin baya uzun surdü simdiki aklim olsa mama takviyesi yapardim hem ben hem cocuk bu kadar perisan olmazdi delik desik ettiler kan ala ala . Demem o ki hem emzir aralarda da 30 cc mama yap ictigini icsin .Beslemeyi 1.5 saati gecirme saatini heo kur gece de olsa.Allah sifa versin bebeklerimize 🤲
Esra_esra KeremEfem aynen canım 1 buçuk saate bir veriyorum meme bi kere de mama veriyorum inşallah sağlıkla büyüsün yavrularımız