Gmzakn benim başıma geldi.Bizim ip seklinde kan vardi kakada ve mukusluydu,sadece koku yoktu.Hiç beklemeden Dr a götürün. Eğer bebeğinizin bezini atmadiysaniz ki ben malesef atmıştım Dr görmek isteyebiliyor.Kaka tahlili istiyor.Bebegimde bir şey çıkmadı ,alerji ,parazit filan.Doktorumuz kullanmamız için probiyotik toz verdi.Çok şükür bir daha olmadı. Çok geçmiş olsun, inşallah sizde de önemli bir şey yoktur.Birde kaka tahlili için biz kaka yapmasını 3 saat bekledik bezini ters bağladık ki kakayi emmesin aktaralım kakayi diye lazım olabilir aklınızda bulunsun.