bsraydmr bence doktorunu değiştir cnm anne sütü alıyorsa sayı değişiyor ama 5-6 kere yapması normal , mama da nasıl olur bilmiyorum ama ıkınıyor mu yapmadan ki sıvı oluyor o ayda ki bebeklerin kakaları, benim bebeğim 9 aylık 1-2 hafta kadar kabızlık çekti doktor bir şurup yazdı kullandık tabi bebeğimi daha lifli besledim şükür düzeldi ama bebeğin çok küçük allah korusun çok ıkınmadan popo da yırtık fln olblr ,