Hatice43 Bebeğim 4 bucuk aylık burun akıntısı ve öksürüğü var. Doktora götürdüm ama serum fizyolojik ile burnunu temiz tutun dedi başka birşey yapılamayacağını söyledi ama bebeğimde şuan daha da ilerledi. Başına gelen var mı? Antibiyotiğe mi döndü acaba
Senacay Hatice43 ciğerlerine inmedigi sürece sorun yok. Bunun için günde 5 kere falan serum fizyolijik kullana bilirsin. Benim bebeğimde ayni oldu ama ilaç kullanmadık ve sonra geçti.