MelekNisa2020 Kızlar şehir Hastanesi’nde bildiğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı özele gitcek durumum yok
MelekNisa2020 Ozlemdemirkann o doktora gittim canım diğer doktorlar bebeğimin kilosunu doğum kilosuna göre iyi dediler Erol bey moralimi bozdu bi daha gitmem o doktora
Karpuzreceli Arkadasım orada doğum yapmıştı be doktorunun adı cansuydu sanırım çok memnun kalmıştı ondan 2. çocugunada onunla devam etti. OSMANGAZİ ÜNV. iyi dr. Var orayı dusunmedınız mı?
MelekNisa2020 Karpuzreceli düşündüm canımda Osmangazi’ye gittiğimiz zaman o bölümden o bölüme gönderiyorlar