Dilanaseldeniz Merhaba arkadaşlar kozım 1 yaşında ve 8 kg cok zayıf sınırda kılosu bıberon ıcmıyo hıc bır mama kullanmadım yemıyo ek gıda ve anne sütü ile beslenıyo kaşık mama kullanmak ıatouorum kullanıpta cocugunuDa kılo alımı sağlayan bır kaşık mama varmı acaba
Yagmurbusra Dilanaseldeniz doktorun kilosunu az goruyorsa eğer ki o bir öneri de bulunmuştur büyük ihtimal kuzum bulunmadıysa bir sor danış gerekli tahlıllerı yaptır bebeğind