3 aylıkken 90cc, 4 aylıkken 120cc içiyordu. Her ay 1 ölçü arttı. 3 saat arayla içiyordu. Bazen 4 saate çıkabiliyordu. Anne sütü almamasına rağmen her ay alması gereken kiloyu alabildi. Bebeğim 1990 gr doğmasına rağmen yaşıtlarını yakalayabildi bu beslenme şekliyle.
Bebeklere mama yedirip 1 saat sonra yine verseniz yine içer emme refleksinden dolayı. Bazıları kısa aralıklara fazla ölçü verdiklerini yazmışlar ama bence doğru değil. O kadar küçük bebeğin midesi ne kadarcık ki? Emme refleksine aldanmayın bence.